FAnndíme parfémům!
»
FAnn parfumerie - česká značka, která vznikla již roku 1991, a od té doby úspěšně funguje na českém i slovenském trhu. Ve 44 prodejnách najdete nejen parfémy, ale i produkty pro péči o pleť a dekorativní kosmetiku. Značka má ale nízké zastoupení mladší věkové skupiny mezi zákazníky. Takže jsme se to rozhodli v předvánočním období změnit. A kde jinde s tím začít, než na sociální síti.
animation
  • +0
    nových fanoušků
  • +0 %
    nárůst zapojení
  • +0 %
    nárůst celkového dosahu stránky
 

Jak jsme bodovali u mladých?

S náborem mladší cílové skupiny jsme se rozhodli začít na Facebooku. Jednak i pro to, že ačkoliv současná identita značky není na mladé cílená, Facebook profil jsme mohli vcelku jednoduše upravit tak, aby byl pro mladé lidi jak vizuálně, tak obsahově více zajmavý.

Základním stavebním kamenem kampaně byla Facebook aplikace, ve které měly uživatelky možnost vyhrát jeden ze 45 parfémů předních světových značek. Stačilo ve správnou chvíli přijÍt do aplikace a zvolit parfém, o kterÝ měla uživatelka zájem. Šťastné chvilky jsme postovali na Facebook profil, což motivovalo uživatelky k jeho sledování.

fann fann
 

Sdílení a celkový výkon

Ke sdílení jsme uživatelky motivovali odkrytím konkrétnějšího času konání šťastné chvilky. A jak to fungovalo?

  • ico
    6 500 publikovaných wallpostů
  •  
    arrow
  • ico
    151 800 zobrazených příběhů
  •  
    arrow
  • ico
    1 600 prokliků do aplikace

Řečí čísel

Přes velice malý mediální rozpočet se nám podařilo během 14 dnů trvání kampaně v aplikaci vytvořit vysoký počet návštěv, a to především díky sdílení

  • ico man man
    0
    návštěv aplikace
  • ico ico
    0 %
    návštěvnic bylo z vydefinované cílové skupiny